duminică, 6 martie 2016

Către infinit sau minus ?

          Trăiesc deja pe acest Pământ de aproximativ 7500 de zile. Dar tu ?
   Oare câte zile ai/am trait pline de iubire?
  Oare câte le-am/ai dedicate Divinului și câte am oprit doar pentru noi?
  Câte zile ne-am înlănțuit cuvintele din teama de a nu răni pe ceilalți și câte minute ne-am susținut propriul punct de vedere?
   Cântărește talerul stâng mai mult decât cel drept? De care parte a egalului te afli ? nu cu mintea, dar cu sufletul? Cât de clișeic sună uitându-mă în urma acestor litere… Și totuși, ce am făcut eu cu toate aceste zile? Dar tu ?
Câte din ele le-am petrecut urând și câte iubind?
Câte urând pe noi și câte pe alții ? Câte iubind pe noi și câte pe alții ?


Cu folos sau fără ? Mă cunosc mai bine acum? După 7500 de zile, mai mult sau mai puțin, trăite, față de primele luni de viață? 
         Îmi imaginez cum îmi amintesc prima oară când mi-am descoperit cosițele castaniu închis... cu siguranță hilar pentru mama și dureros pentru mine. O zi câștigată. Îmi amintesc  cum în vâltoarea iubirii adevărate eram gata să rescriu Fericirile pe un alt munte. Încă un timp câștigat. Dar ce am făcut cu restul oare? Oare tu ce ai făcut? Încearcă să le rezumi și scrie sincer bilanțul. 
                Către infinit sau minus?


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu